Wednesday 8 May 2013

Testimoni Nona Roguy

Saya telah mengamalkan Set Bersalin NR selepas kelahiran anak sulung saya pada May 2012. Itu merupakan pertama kali saya menggunakan jamu tradisional, memandangkan testimoni yang agak bagus, setelah membaca pelbagai artikel dan pengalaman pengguna Jamu NR. Pada mulanya, saya agak risau kerana yang saya tahu, jamu adalah dalam bentuk serbuk dan sudah tentu rasanya pahit, dan sangat susah untuk ditelan, tetapi Set Bersalin NR adalah jauh berbeza.

Saya telah membeli Set Bersalin NR bagi pengunaan selama 2 bulan, selama tempoh berpantang, saya tidak mengalami masalah sembelit..Ini amat menyenangkan kerana luka pada jahitan pada awal pantang belum kering dan agak perit..Dengan pengunaan uncang cuci, luka jahitan cepat kering dalam tempoh seminggu sahaja dan saya menjadi segar & bertenaga selama tempoh 2 bulan berpantang.

Penggunaan jamu, biasanya akan menggangu penyusuan bayi, tetapi bagi saya penggunaan Set Bersalin NR terutama Akar Herbanika dan Phytonatal telah mencegah bayi saya daripada mendapat kuning, oleh kerana pengeluaran susu badan yang banyak.

Apa yang paling mengembirakan saya, adalah saya dapat mengembalikan bentuk badan dan berat badan saya sebelum bersalin, dan penggunaan pil phytonatal selama 3 bulan, menyebabkan saya mendapatkan berat badan ideal saya seperti zaman anak dara dulu :-)

Saya sangat berpuas hati dengan penggunaan Set Bersalin NR, dan kini saya merupakan penjual Set NR secara online. Saya dah cuba, ANDA BILA LAGI??

Nak try Nona Roguy?

Boleh hubungi Reena di 016-822 9384.. Prefer message or wassup ye..
Kalau nak melalui email: reenarahman85@gmail.com

No comments:

Post a Comment