Friday 14 March 2014

Syakirah dan Basikal Baru

Sudah 2minggu sejak kami membeli basikal baru untuk Syakirah..Anak sulung ku ni sudah berusia 21 bulan 4minggu..Sebelum ini dia menggunakan Doraemon untuk bermain dalam rumah sambil menyanyi lagu Driving in My Car by Mother Goose Club..hehe.Tapi sekarang Irfan bakal take over Doraemon Syakirah!!

Punya sayang sampai cuci lagi ^_^
Irfan panik baru 4bulan dah kena buli naik Doraemon!!

Memandangkan syakirah sudah makin cerdik, suami ku bercadang membelikan syakirah basikal ini..Harga dalam RM150++ Tapi yang bestnya basikal ni ada handle di belakang,memang sangat membantu bagi budak-budak yang baru mula belajar naik basikal dan masih tak pandai mengayuh atau mengawal stering basikal..Lepas tu siap ada tempat letak kaki kalau budak tak pandai kayuh basikal lagi,boleh je letak kaki kat bawah tu..Best kan?




Hanya ada dua pilihan warna iaitu hijau terang dan pink.Sebenarnya aku nak pilih color universal jadi bila Irfan sudah besar dia pula boleh sambung main..Tapi takde pula..So aku suggest dekat husband suruh amik pink,nanti kemudian boleh re-paint color lain untuk Irfan

Buat masa ni, Syakirah belum pandai kayuh basikal lagi..Nak belok kiri kanan pun masih perlu pemantauan. InsyaAllah aku akan sedaya upaya ajar Syakirah sampai berjaya!!

No comments:

Post a Comment